?

Log in

No account? Create an account
christmas and pokemon 
23rd-Nov-2007 09:30 pm


I really don't know what to give anyone for Christmas. I don't think I've ever been so clueless, and ugh I need to do it before I go back to Norway (13th). Hmmmmm!

Oh and for the Christmas card thing (you know who you are) here are my French and Norwegian addresses;


**removed**

I'm still playing pokemon and still loving it ^^ I beat the champion quite a while ago, and I've just been doing random other stuff. Catching some Legendary ones and digging in the underground and all that. I have a new team that I'm playing with too.






Fifi, a level 70 Palkia


Buzz, a level 71 Rotom


Ty Vinh, a level 70 Lucario


Raimonde, a level 70 Honchkrow
I love how she looks like an old lady. She is really fat too, her hit points are super high.


Charlotte, a level 70 Roserade

and


Gemma, a level 71 Jynx
Comments 
23rd-Nov-2007 08:55 pm (UTC)
Hah I know I hate when I can't think of what to get people - it ends up settling on lots of little impersonal presents or CHOCOLATES!

I haven't played the new Pokemon - is that Roserade evolved from Roselia?

Lol @ that big tough thing being called "Fifi", haha can tell you're gay Markus!! :P

And Omg Jynx still doesn't evolve!? HAHA.

Ty Vinh eh? Hmm sounds Vietnamese :D

xxx
23rd-Nov-2007 09:13 pm (UTC)
Jynx has a baby pokemon now; Smoochum


Ty Vinh is Vietnamese ^^

And yeah Roserade is evolved from Roselia. She's so good too!
25th-Nov-2007 12:52 am (UTC)
Haha Smoochum!! Oh dear, I remember her from Gold and Silver.

Thanks for the add btw Markus! :D
24th-Nov-2007 07:53 am (UTC)
Anonymous
Fifi is named after my doggy hahaha
24th-Nov-2007 09:24 pm (UTC)
Yeah!
25th-Nov-2007 12:52 am (UTC)
lol hello
24th-Nov-2007 12:36 am (UTC)
Whoa, you live rather close to me. I'm right off of Trocadero.
24th-Nov-2007 09:24 pm (UTC)
Not far at all then :)
24th-Nov-2007 09:39 pm (UTC)
We should get coffee sometime, preferably after I finish A Feast for Crows and before I leave at the end of December, if you'd like.
29th-Nov-2007 03:28 am (UTC) - buzzz
I don't care if I sound conceited, but I love seeing the jeff pokemon jeffe-mon.