?

Log in

No account? Create an account
so i'm catching up on flickr and deviantart activity 
17th-Sep-2008 09:58 am


I know, it hasn't even been a week I was knocked out, but you'd be amazed. Anyways, usually there are certain patterns of the people adding me on the two sites. On deviantArt it's normally 75% teenage girls, and on flickr it's 75% gay guys perving around for nude shots. I'm noticing some different stuff this time though, and a couple of the galleries really made me stop and look through every single photo. So cool ^^

As for my salmonella, I'm feeling a lot better now. My tummy is still not really happy, but at least I don't feel like an 80 year old anymore. I can sleep again, I have more energy and I can eat pretty much whatever I want. Thanks again everyone for the well wishes :)
Comments 
17th-Sep-2008 10:23 am (UTC)
You're young and recover fast :) *HUG*

God look I'm even being nice now D: What has come over me!?


<3
17th-Sep-2008 10:53 am (UTC)
Dont worry, you're young you will recover fast :)
17th-Sep-2008 11:02 am (UTC)
HAHA!! Oh you cheeky thing XD
17th-Sep-2008 12:55 pm (UTC)
For me on Flickr it's 50% old men over 50, 40% young girls under 18, and 10% young boys around the age of 16.
17th-Sep-2008 05:49 pm (UTC)
Oh yeah? I hardly get any girls there.
17th-Sep-2008 01:06 pm (UTC)
Now that your better start snaping thoes pictures!! ^_^
17th-Sep-2008 05:49 pm (UTC)
Yap!
17th-Sep-2008 02:11 pm (UTC)
Glad you are on the mend!!!
17th-Sep-2008 05:49 pm (UTC)
So am I!
17th-Sep-2008 03:40 pm (UTC)
Yay for being healthier!! :D

And you just have two groups of fans....they check their own message boards (fangirl.com and gayfanboy.com) to know where to follow you. *nods* It's a conspiracy!
17th-Sep-2008 05:49 pm (UTC)
Yay :D
17th-Sep-2008 03:44 pm (UTC) - me me me me me
Anonymous
i changed my blog name ! cuz i spelled it wrong ! sorry i m just a fucked up perfectionist :P
http://madeinepal.blogspot.com/ ! :) he he he

still get well soon ! :)
someone needs some spanking !!!
17th-Sep-2008 05:50 pm (UTC) - Re: me me me me me
*bends over*
17th-Sep-2008 03:45 pm (UTC) - wishin' and hopin'
Anonymous
This is for helping you clearing the last hurdle for recovering completely:
http://www.chilloutzone.de/files/07072506.html
(but: i hope you can understand that)
Miss your smile!
der olafson
17th-Sep-2008 05:50 pm (UTC) - Re: wishin' and hopin'
Haha that really made me laugh thanks!
17th-Sep-2008 05:27 pm (UTC)
Anonymous
literally welcome back :D im glad!
-marc
17th-Sep-2008 05:50 pm (UTC)
thank you :D
17th-Sep-2008 10:04 pm (UTC) - flickr and deviantart

Lol, I guess not to surprised.

Think we all look for the hot guys as sometimes, looking for landscape and different kinds of portraits I look for ;p