?

Log in

No account? Create an account
what you've all been waiting for 
26th-Nov-2005 04:53 am


Gaaaay gay gay. Click here for gay.

Hah hah! Yep! It's this video I made for my friend Victor last winter. A lot of you have been bugging me to hear my voice, and I finally figured out how to make my videos small enough. It used to be like 60 MB haha. Well there it is...that's my voice! Maybe I'll do something in English later so you can hear my hot hot accent.

As for me looking and acting like a total fag, I don't know. Hah. I guess I kinda get more like that than I want to sometimes. Also, I am speaking Swedish. And since most of my Swedish skills are taught to me by gay people, I sound more gay when speaking that language :P

My room looks better now too, and so does our livingroom. All of that shitty gross furniture is thrown out and we have new green couches with little cannabis leaves on them now :D

But yeah, enjoy :P
Comments 
26th-Nov-2005 05:44 am (UTC)
I totally heard you and your hot accent IN ENGLISH already.

So, bah.
26th-Nov-2005 06:39 am (UTC)
Our phonecall!

You seriously saved my life that day :D
26th-Nov-2005 07:05 am (UTC)
saved your life? how? :P

also, when you said "...how do you say...'hang in there'?...", I wanted to box you up and take you home. ^^
26th-Nov-2005 06:24 pm (UTC)
Cuz Chris was driving me nuts up there. Haha.

When did I say that, when you called?
26th-Nov-2005 06:41 pm (UTC)
yeah, and I actually think you said it in reference to Chris' voice. You hated it, but you needed a place to stay, so you were 'hanging in there'.


ahahahahahahah
26th-Nov-2005 06:45 pm (UTC)
That was the last weekend though, thank God :D I went to Brian and Jason after that.
26th-Nov-2005 06:14 am (UTC)
you're even hotter in motion if that makes any sense.

I like your voice, wish I knew what you were saying though.

and btw. Your smile is so cute!!
26th-Nov-2005 06:39 am (UTC)
aww thank you :)
26th-Nov-2005 11:03 am (UTC)
I have to agree, your smile is very cute~♥
26th-Nov-2005 06:24 pm (UTC)
<3 <3
27th-Nov-2005 05:48 am (UTC)
haha didn't realize you were "that" cute, haha.
I definitely want to here your accent.
26th-Nov-2005 01:45 pm (UTC)
thank you, that was mad cool and sweet. does that mean its my turn at some point?

ps - ok and maybe some gay in there too, but ill forgive you.
26th-Nov-2005 06:25 pm (UTC)
That is exactly what it means :D
27th-Nov-2005 04:19 am (UTC)
wow...you look as good on video as you do in person :)
27th-Nov-2005 07:04 am (UTC)
IM MOVING TO STOCKHOLM

canyoubelieveit?

:D
27th-Nov-2005 10:41 am (UTC)
yeah, i can believe it. this is a very good thing for you. you'll learn and grow so much :-)
27th-Nov-2005 11:58 am (UTC)
Let's hope so :]

Any robo raptor news yet?
27th-Nov-2005 03:12 pm (UTC)
yeah...i tried him out at the store. it was *terrible* he is soooo not as advertised.... :-(
28th-Nov-2005 12:07 am (UTC)
oh noes!

*disappointed* :(